Ve F.Bahçe'ye müjdeli haber15 yıldır Fenerbahçe forması giyen Rüştü, alacaklarına karşın Barcelona’dan bonservisini aldı. 2 sezondur F.Bahçe'de kiralık olarak oynayan Rüştü Reçber, kulübü Barcelona'dan bonservisini aldı. Milli kaleci "Gerekirse boş mukaveleye bile imza atarım" dedi
F.Bahçe'nin 15 yıldır formasını giyen Rüştü Reçber, Barcelona'dan alacaklarına karşılık bonsevisini aldı. Başkan Aziz Yıldırım'la önceki gün görüşen Rüştü "Ne olursa olsun F.Bahçe'de jübile yapmak istiyorum. Sizinle 3 yıllık daha sözleşme yapmayı düşündüm. Bonservisim elimde. Yıllık olarak da yine bana aynı parayı (750 bin euro) verirseniz razıyım" dediği öğrenildi. Başkanın ise Rüştü'nün bu 'F.Bahçeli tavrını' ortaya koymasına rağmen kendisine 1 yıldan fazla kontrat yapamayacağını söylemesi görüşmeleri şimdilik tıkadı
'F.Bahçe'den kopmam'
Rüştü'nün yakın çevresine "Ben her türlü fedakârlığı yapıyorum. F.Bahçeliyim. Bu kulüpten beni kimse koparamaz. Gerekirse boş mukaveleye bile imza atarım. Bonservisimi elime aldım. Parayla pulla işim yok. 3 yıl daha F.Bahçe'de oynamak istiyorum. Tek dileğim bu. inanıyorum ki önümüzdeki günlerde anlaşıp idmana çıkacağım" dediği belirtildi. Yönetimin, sarı-lacivertli kulübe yeni transfer olan Tümer Metin'in aldığı 1.5 milyon Euro'ya rağmen düşük bir fiyat isteyen emektar futbolcunun teklifine sıcak baktığı kaydedildi.
Ferudun Niğdelioğlu
Vatan