co ownership olayı bonservisi sende olan bi oyuncunun bonservisinin %50 sinin satılmasıdır... Gelecek sezon iki takım oturur ve diğer yüzde 50 için teklifler yaparlar biribirlerine. Fazla para veren oyuncunun bonservisinin tamamını alır...
İtalyada büyük takımlar bunu yapıyorlar ve doğal olarak küçük takımlara oranlara daha fazla para verip kolaylıkla oyuncuyu alabiliyolar.. Aslında mantıklı bi transfer opsiyonu...