R2.ZephyR Kardeşim Zealot'nin attığı bir gol buna benzer ama o kadar falsolu değil: http://rapidshare.de/files/24603647/Film_0001.wmv.html
Makaay harbi güzelmiş.ama benim gördüğüm en iyi gol hamit(cracks) tarafından atılmıstır.robona ile cok uzaklardan.söz sende hamit :)
cracks ahahha ya şımartıosun beni barış :) o golle hernekadar scnde 1. olsamda ne bilim yaw :D senden bunu duymak güzel bişi :D çok teşekkr ederim:)
Neo İlk gol estetik açıdan daha güzel. 2.si de vuruş tekniği olarak aynı. İkiside güzel. Burda bir bug seziyorum yalnız :D Ps2 de oynarken bende atıyorum bu golü ancak pc de oynarken henüz atamadım. :)
xenas inan o golleri kayıt bile etmiyorum. paylaşımın için sağol. kardeşim şu frapsla kayıt çok yavaş ya deli olucam. bilgisayarım da güçlü yinede yavaş. yardıııım.
Hayko_777 rivaldo nun attığı gole benzer bir golü bende adriano ile attım ama memory card olmadığı için videosunu veremiyorum.ama çok güzel bi goldü.