cimbomlu_1905 yav millet fifa 06yı bıraktım.WC 06 ya geçtim ve çarşıdan bu oyunun cdsini aldım tek bircd oyunu yükledim ve oyuna girdim ama aynen şöyle yazıyor: Please insert the correct DVD-ROM,select OK and restart application.Lütfen bilenler yazsın
diwa oyun korsan oldugu için cracklaman lazım.crack dosyası cdnin içinde vardır yoksa nette var bul fifanın yüklü oldugu dizine yapıştır sorun hallolur.