J_Watermelon Fifa Manager 06 oynarken 3d maç yapyordum 5-6 haftadan sonra maçlar loading çizgisi üzerinde skorboard gibi gözüktü yarılarda oyuncu değişikliği soruldu sadece bu normal mi dir hiç bir options ayarı da yapmadım sorunu çözerseniz teşekkürler...