Orjinal Mesajı Yazan: gulsum
ya onuda yaptım venom ama olmadı daha ne yapabilirim çok yavas mesala cmde vakit hızlı geçiyor fm 06 da cok yavas 8 lig sectim olmadı dosya falan silsek işe yararmı...:(:(:(:(
aslında oyunu eğer ilk kez oynuyorsan bu durum seni sıkabilir ve çok yawaş diyebilirsin..
bizler alıştık pc başında "processing" ekranına bakmaya yıllardır..
ama yine de pc özelliklerini yaz.. ona görede çok lig seçme veya database i küçült..