Necaty Resimler Futbol Forum Galatasaray Bölümünde Verildi...Ayrıca küçük resim olarak koyarsan düzeni bozmaz
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Resimler Futbol Forum Galatasaray Bölümünde Verildi...Ayrıca küçük resim olarak koyarsan düzeni bozmaz Necaty, arkadaş herhalde forma yapımında kaynak olması için verdi bunları.
Necaty Farkındayım sadece verildiğini belirttim dikkat ettiysen ne kilitledim ne sildim.Ama bu resimler çok kalitesiz.İnşallah GS yeni resimler çekip yayınlar.Bunlar çok uzak ve tek açı..
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Farkındayım sadece verildiğini belirttim dikkat ettiysen ne kilitledim ne sildim.Ama bu resimler çok kalitesiz.İnşallah GS yeni resimler çekip yayınlar.Bunlar çok uzak ve tek açı.. Tamam.Necaty bak ne buldum çubuklu burda daha iyi çıkmış.Ayrıca ek bilgi Cola Turka amblemini değiştirmiş ona dikkat et.: