Ozzy_AFR bakalım fenerbahçenin yuzuncu yıl formaları nasıl olucak bEsT_7rOnALDo çünkü onlarda %100 bi degişiklik olucak çünkü 100. yıl forması :)
Ozan JK bu formalarda neden sarı yokki sarı yerine kavuniçi turuncu arası bişey kullanılıyo bu en çok parçalı formada göze çarpıyo bence buda hiç güsel deil
03Gs1905 Formalarımızda kullanılan renklerimiz orjinal renklerimizdir.Fahriye Yen'e danışılıp onun oluru alınarak orjinal renklerimize döndük 100. Yılda.. Fahriye YEn nereden bilir diyenler için.İlk formalarımızı dikenler arasında kendisi de vardı.. :)