Peshayat12 Arkadaşlar Kendi Option Filemi yapmak istiyorum 0 dan option file ama logoları değiştiremiyorum bu logoları nasıl değiştirebiliriz ? Etmenizi Umduğum Yardımlar İçin Şimdiden Teşekkür Ederim ...
mademan90 arkadaşım ben sana resimli göstermek istiyorum ama bilmiyorum resimle nasıl gösterilir öğret bende sana söyleyim
Peshayat12 saolsaın şimdi klavye "Prt Screnn ... "diye tuş var "delete" nin yukarısnıda ona bas o ekranın fotosunu çeker gir painte yapıstır fotoları dosyaya koy rar haline getir. www.rapidshare.de ye upload et