tolgatmac bence teknik direktörümüz gerets önümüzdeki sezon en az 2 genci banko oynatmalı çünkü elimizde potansiyeli çok yüksek oyuncular var.Hele cafercan ve arda geleceğin büyük yıldızları olarak gösteriliyor.
NuKe_15 Bence Gereets Öle bişe yapmıcak çünkü gençlere önem werseydi bu sene Okan Buruğu almazdı Ardayı oynatıdı..