ahmetokur29 ben çok merak ediodum ve merakımı gidermek için gidiyim bi dedim ve dynasty mode u bitirdim 25 ya da 30 yıl olması lasımdı.
m0K0k0 bende mimaiyle oynudoum wade 30 yaşına gelincce oyundada adam kalmayınca iyice sıktı bende kapattım :D