AnGeL arkadaşlar eanın yeni bombası olan carbonun resimleri http://img78.imageshack.us/img78/998/jakkub2734gj.jpg http://img213.imageshack.us/img213/2291/1786news4ts.jpg http://img213.imageshack.us/img213/5476/1778news8xj.jpg http://img126.imageshack.us/img126/3558/map1news7et.jpg http://img78.imageshack.us/img78/1178/1791news0yr.jpg http://img213.imageshack.us/img213/747/1707news2bc.jpg http://img126.imageshack.us/img126/3175/1710news3nr.jpg http://img126.imageshack.us/img126/134/jakkub2746wn.jpg arkadaşlar daha fazla resime http://needforspeed.sk/ sitesinden ulaşabilirsiniz
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: ExPeRT_06 resimleri bende gördüm de oyun ne zaman çıkcak bunun hakkında hala bi bilgi alamadım.. kasım - aralık gibi cıkar bence.
ExPeRT_06 Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW Orjinal Mesajı Yazan: ExPeRT_06 resimleri bende gördüm de oyun ne zaman çıkcak bunun hakkında hala bi bilgi alamadım.. kasım - aralık gibi cıkar bence. yuhh yaa desene bi pes6 da o :D
Cambaz Most Wanted'dan hiç bir tad alamamıştım.Hiç bir araba modifiye edilebilecek gibi değildi.Umarım bu Carbon'da değişir.
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Most Wanted'dan hiç bir tad alamamıştım.Hiç bir araba modifiye edilebilecek gibi değildi.Umarım bu Carbon'da değişir. evet yaa inşallah neon,istediğine göre tampon takma olayı olur kalıplarla güsel olmuyodu far falan bunnar nfsmw de eksikliğini önceki oyunlardan hissettiğimiz eksikliklerdi bunda olur inşallah
twinsnake oyun kasımda çıkacak NFS serisinin bütün oyunları güzel zaten bu oyunda çok güzel olucak dört gözle bekliyorum
Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi haklısın be fifa ya çevirdi ea bunu e tabi ea o kadar çok firma yutuyor ki hazımsızlık yapıyo
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi Katılmamak Elde Değil. EA Sonunu Kendi Hazırlıyor.
Legend_ Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi haklısın be fifa ya çevirdi ea bunu e tabi ea o kadar çok firma yutuyor ki hazımsızlık yapıyo haklısınız da yeni bir oyun işte
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi Katılmamak Elde Değil. EA Sonunu Kendi Hazırlıyor. katılmıyorum oyunlarını çatır çatır satmaya devam ediyor
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi Katılmamak Elde Değil. EA Sonunu Kendi Hazırlıyor. katılmıyorum oyunlarını çatır çatır satmaya devam ediyor o alanda başka araba yarışı yapan oyun yokki pes nasıl fifa'yı tahttan indirdiyse nfs'yede öyle bir rakip lazım
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne EA Fifa serisinde yaptığı gibi oyuncuları aptal yerine koymaya devam ediyor. 3-5 grafik ekleyip, aynı yapı ile sürüyor piyasaya. Nerde eski NFS 2 den aldığım zevkler. Nerde modifiye ? EA böyle yapıcaksa oyun , yapmasın daha iyi Katılmamak Elde Değil. EA Sonunu Kendi Hazırlıyor. katılmıyorum oyunlarını çatır çatır satmaya devam ediyor o alanda başka araba yarışı yapan oyun yokki pes nasıl fifa'yı tahttan indirdiyse nfs'yede öyle bir rakip lazım nfs ya rakip olacak yarış oyunları var:gtr serisi,toca race driver serisi colin mcrea rally serisi daha sayayım mı??
Ozan JK onlarla bunun konsepti farklı bildiğim kadarıyla onlarda modifiye olayı farklı sokak yarışları yok sehirde dükkan dükkan dolaşmak yok:rolleyes: Juiced vardı oda oynanabilirlik açısından nfs'y göre çok kötüydü
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW onlarla bunun konsepti farklı bildiğim kadarıyla onlarda modifiye olayı farklı sokak yarışları yok sehirde dükkan dükkan dolaşmak yok:rolleyes: Juiced vardı oda oynanabilirlik açısından nfs'y göre çok kötüydü orası öyle ama modifiye işinin cılkını çıkardı ea biraz simülasyon türü oyunlar oynayın aradaki farkı göreceksiniz;)
Ozan JK carbon ile çok şey deişecek denniyor ama bilemem sen toca gibi oyunlardan en iyisini sölermisin bana alıp oynıyım biraz:)nfs ile arasındaki farkı görmek açısından zaten canım çok sıkılıyo
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BloW carbon ile çok şey deişecek denniyor ama bilemem sen toca gibi oyunlardan en iyisini sölermisin bana alıp oynıyım biraz:)nfs ile arasındaki farkı görmek açısından zaten canım çok sıkılıyo toca race driver 3 ü çok beğendim ama biraz zorlanabilirsin nede olsa simülasyon onu beğenmezsen gt legends var.onuda beğenmezsen gtr2 çıkacak ağustosta.onuda beğenmezsen git havuza denize serinle gel:D