diwa arkadaşlar 1 haftadır bu oyunu oynuyorum.sormak istediğim bu oyunda turnuva modu varmı.sadece tek maç mı yapabiliyoruz.yardımcı olursanız sevinirim
Blackchap Ya gözünü seviim yapma şimdi, Koskoca Fifa World Cup 2006 bölümünü görmedin mi?!? Anlaşılan ana menüde aşağı yukarı yapmayı mı denemedin acaba? Ordaki oklara tıklasana bi :confused:
mustafakrcl bak oyunu açıyosun play now un üstü 2006 Word cup felan yazar ona gir ordan Direk Kupaya Git felan war oraya gir takımını sec onuda yapamazsan sen PC yi Sat gitsin :D
morinho Orjinal Mesajı Yazan: mustafakrcl bak oyunu açıyosun play now un üstü 2006 Word cup felan yazar ona gir ordan Direk Kupaya Git felan war oraya gir takımını sec onuda yapamazsan sen PC yi Sat gitsin :D aynen pc yi sat gitsin :D:D
aLpO_1905 Abi sen de amma yapmışsın yani.Sadece tek maç olsa oyunun adı böyle olmaszdı ki?Sen fazla bakmadan direk dalmışsın herhalde.Menüyü bi karıştırsaydın.