www.ipadresimne.com'dan kendi IP adresini öğren ve rakibine söyle(Msn'den söyleyebilirsin.) ve ikiniz de Msn'den çıkın ve oyuna girin. Rakibin numarayı oyundaki multiplayer/Direct IP'nin içindeki numara yazılan yere yazacak ve numaraya tıklayıp "connect"e basacak ve seni bekleyecek, sen de bu sırada aynı yerdeki "Host" ikonuna tıklayıp bekleyeceksin. Ve oyuna gireceksiniz! Eğer rakibin oyunu kurmak istiyorsa bunların tam tersini yapacaksınız! ;)