Urbexx arkadaşlar Urbexx adında menejer im barcelena takımında hani, oyunculara girince resimleri oluyorya benim mejere girincede benim resmimin çıkması mümkünmü_?
Pentagram_15 Olur, oyundaki ID'ne resim tanımlamalısın. Aynı bir oyuncuya resim ekler gibi yapacaksın tek fark var ID kısmına kendi ID'ni yazacaksın diğer işlemlerin hepsi aynı.
Pentagram_15 Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
Pentagram_15 Peki skin cache'i temizledin mi? Birde config'in içinde yazanları buraya kopyalar mısın?
Urbexx Üzgünüz, bu içeriği görüntülerken bir hatayla karşılaştık. Kullanıcı iseniz, lütfen daha sonra tekrar deneyin. Yöneticiyseniz, daha fazla bilgi için Flarum günlük dosyalarınıza bakın.
Murat_Batal ya arkadaşım takıldığım bir yer var bu skin cache olayını anlamadım bu ne nerde anlatırmısın bi şimdiden teşekkür ederim
OaRist C:\Documents and Settings\??\Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2006\cache\english klasörünü aç orda kullandığın skine ait önbellek dosyaları olacak. orda hepsini sil. oyuna gir.... ;)