cample Arkadaşlar emeğe saygısızlık olduğunu inanın bilmiyordum sadece yaptığımı sizinle paylaşmak istedim ........ bunun için yamada emeği olan arkadaşlardan özür dilerim
The Patriot **önemli değilde eğer izin isteseydin vermiyecekmiydim sanki ? lütfen kimin yaması olursa olsun bir dahaki sefere izin al yoksa emek hırsızlığına girmiş olursun**