Selamlar
ağ üzerinden iki kişi fifa oynuyoruz.
Ben kendi bilgisayarımda takımın sistemini ayarlardan değiştiriyorum
varsayılan 11 i değiştiriyorum ama her oyuna başlarken ilk haliyle başlıyor!
bu ayarı arkadaşımda da yapıp denedik, yani aynı takımdaki değişiklikleri iki bilgisayarda da ayarladık ama yine aynısı oldu!
Nedeni fakkında çözümü olan varsa teşekkürler