nForcer Arkadaşlar Ben Güzel Bi Forma Buldm We Onu Ekledim Herşey Düzgün Maçlarda Falan Çıkıyo Forma Ama Tek Sorun Creation Center'da Yeni Oyuncuu Yaaratırken Galatasaraya Geldiğimde Oyundan Atıyo.Sizce Naapıyım? NOT:EKLEDİĞİM FORMA GALATASARAY FORMASI