nForcer Ya Arkadaşlar Ben Hamachide Fifa06 oynıcaktm ark. ondan sonra windows engelleme die söledi bende engellemeye dewam et deddm bölece engelleme oldu we giremiom onu nası kaldırırım?
gfbarif Denetim masasından güvenlik merkezine gir ordan güvenlik ayarlarına ordanda özel durumlarda fifa06 yı işaretle o kadar..