ben nbalivetr takımındayım (onur)
biz audy06 çıkmadan önce bununla ilgi çalışmayaptık audy06 çıktı programla değiştirmeye çalıştık ama yorumun nba live 06 da değiştirilemeyeceğini anladık.
audy06 ile sadece arda çıkan oyuncu seslerini editleyebiliyor (mesela shaq smaç basınca "sssshhhhaaaqqqquuuuiiillleee ooonnneeeaaalll" bağırması gibi)
kısaca böyle bir yama ne bizim sitemizde nede başka bir sitede başka bir ekiple yapılmadı yapılamayacak.
zaten yazdığın 3. ve 4. maddeye diyecek bir şey bulamıyorum.
yada dur buldum
insan bu kadar sıkar mı :D sıkacaksan inandırıcı sık :D
teknik direktör olunca ad söylemesi için en azından senin adını alması lazım aldı diyelim bunu türkçe telaffuz edemzsin ki etmek istersen her harfin sesini kaydetmen lazım bu oyundada kelimeler hecelerden değil direk kayıt edilerek oluşmuştur.
en iyi harekete gelince böyle bir şeyi EA yapmıyor patchmakerlar nasıl yapsın.
ayrıca şunuda belirteyim bundan sonra işine yarar.
yama oyuna direk bir şey eklemeyle olmaz. ya oyunun orjinalinin üstüne yama yaparsın ya da yaptığın yamayı oyununkine benzetirsin.
en iyi hareketleri göstermeymiş sen koç olunca adını söyletmeymiş oooo hoooo
neyse kib bundan sonra dikkat et :D bari inandırıcı olsun :D