FIFAFENERLI bu oyuna bi abkın derim GTA4 ten bir farkı yok bumu yoksa gta4 mü şimdilik X Box için ama inşallah pc yede çıkar http://www.saintsrow.com/index.php
xxxxxxxxxxxxxxxx Xbox360'ın GTA sı olarak gösteriliyor bu oyun ve şimdilik sadece x360 için var ama GTA4 bence daha iyi olacak