ggs ile forma eklemeye çalışıyorum tam eklerken oopss diye bişey çıkıyo yaa
Tepedeki videolu forma ekleme konusuna bakarsan cevabını bulacaksın..
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: