benimde world cup ta frikiklerde sağa çekio görüntü :D yani firikiği kullanırken d ye bastıktan sonra kendiliğinden görüntü sağa kayıyo we yanlış yere wuruş yapıo acaba benim klavyedenmi dedim bugün arkadaşla oynadık kolla ondada aynı şeyi yaptı sorun benim pc demi yoksa oyunda böle bi hatmı war ........