nForcer Arkadaşlar Ben Fifa 06 yı yükledm sonra oyuna açtım oyunda herşey normal ama tek sorun war oda Klavyeye dokunmadığım halde sürekli aşağı yukarı ileri geri fln yapıor örn dil menüsünde kendi kendine dili ben hiç ellemesem bile değiştiriyo menüde aşağı doğru gidio Bnde Fifa world cup 2006 da war ama onda böle bi sorun yok sizce sorn ne?
KalkVeSavas kablosuz mause-klavye kullanmaktan oluyor bu. Demo da bu sorun vardı ama full versiyonda halledildi sanırım !!
nForcer saol walla ya büyüksn bea Ġöќђдň™ abe eywallah yane gitti sorun sana ne kadar teşekkür etsem azdır.