cen_1991 mrb benim bilgisayar we9 yükleyip açtıktan sonra maç esnasında restart oluyo. baktım sanırım ekran kartı desteklemiyo. ondan olabilir mi? bi program önerebilir misiniz?
okutan_red sadece bu oyundamı yapıyor.. Cünkü bende de oluyordu sorun anakart daki tüpler patlamış onları degiştirince sorun gitti