cntylmz merhaba arkadaşlar. fifa 06 da tuş ayarlarını değiştiriyorum fakat oyunu kapatıp açtığım da tekrar eski haline geliyoo. bu sorunu nasıl çözebilirim, yardımcı olur musunuz?