ziconun geleceğini sanmam,zaten ulusal takım yönetmekle klüp takımı yönetmek cok farklı şeyler.ama bu kadar beklendiğine göre hala td arayıslarında bir sonuc alınamadıgına göre büyük ihtimalle dünya kupasında görev alan teknik direktörlerden biri gelecektir.artı olarak capellonun geleceğinide sanmam.capellonun senelik maası 7 milyon euro.bu parayı sadece bir teknik direktör için vereceğimizi düşünmüyorum.