keremo35 arkadaşlar hiç bu oyunu oynayan warmı benim çocukluumun oyunu daha okula gtmeskn ms dosta oynardım oyunu çook güzel bir oyun eer bulablecek bri warsa oynasın tawsiye ederm isteyen olursa link te werirm oyunda kareem abdul jabbar magic---lary bird--mj hepsi war all star takımları bile war çok eylenceli bir oyun ayrıca sadece kareeme ait olan hook atışı war çok etkli lary bird 3 lüü oyuna ayrı keyf katıyor ve 2006 da bile sıkntısını çektiimiz seyrci ve bench olayı o yıllara göre mükemmel merdivenlerdeki seyyar satıcılar ise ayrı bir keyf katıyor tawsiye ederm:cool:
lockedstyle dostum bulursan banada yollar mısın :D antikacılara bakmak lazım bende seriyi tamamlamaya çılışırdım sonra böyle eski oyunlar yüzünden salladım :D bide live serileri 95 le başlar
keremo35 arkadşlar sitede link wermek serbest ise yani rapidshare linki oyunun linkini weriyim sora band olmayalım reklam diil rapidshare ona göre 89 un lnki weriim
keremo35 http://rapidshare.de/files/24358423/nba89.zip.html adres bu dun zipli dosya bunu sadece hard diskişn içine işte bi yere açın sora simgeye tıklayın çalışsın hmn söliim tuşlar oklar yönetn num lock tan ''5'' pas enter sut hadi kolay gelsn ii elencelr:rolleyes:
m0K0k0 kardeşlerim bişi dicem nba live 95 den 2003 kadar olan seriler bulabilicek olan varmı ? 95 ten beri olan serileri bulup yüklesek iyi olur biraz nostalji yaparız varmı elinde olan yada bulabileceğimiz bir yer fln nba 2006 gerçekten çok sıktı 6 dakikada 120 sayı yapınca insanın oynayası gelmiyor :)
can_cetin yavv lutfen yardım edin siteye yeni uye sayılırım bu benim nba 89 indirmekteki için değilde rapidshare ile ilgili büyük sorunum indiremiyorum ya arkadas yazmısıtı gerçi harddiskin içine kurun açın anlatmış ama ben yapamıyorum olmuyo nası upload ederken bisey soruyo ben gözat diyorum seçıyorum ama yapamıyorum bir tek winrarı seçince oluyo lütfen yardım kurmam lazım tane tane benim de yapabileceğimi gibi anlatırmısınız bende oynamak istiyorukm şu oyunu simdiden teşekkurler
can_cetin YAPTIM OHH BE BİLİYORUM KİMSE CEVAP YAZMADI AMA 'CAMBAZ'NİCKLİ ARKADISIMIZ SAYESİNDE BECERDİM BEN HERSEYİ YAPIYORMUSUM AMA 3 HANELİ KODU GİRMEDİĞİM İÇİN OLMUYORMUS SAOLASIN CAMBAZ ELİNE SAĞLIK