sliderlerı full yapsam bile kendi takımındaki oyuncuları jordan gibi oynatıyorsun.
burada gerekli olan süperstarın zorlaştırılması yada yeni bir seviye eklenmesi
sliderlardan ne kadar ayarlarsan ayarla fazla birşey değişmez
mesela
40 sayı fark değilde 20 sayı fark atarsın.
şu ana kadar sliderlardan ayar yapılıp yayınlanan en iyi ayarlar Andrew in denemek istersen
http://www.nba-live.com/nba2006/sliders.php