Ozan JK Bu ne wah$et:D1 ve 2'yi izlememiştim bunuda arkadaşlarla evde otururken biri bize gidelim dedi gittik projeksiyonda izledik ayrı bi hoş oldu ev rahatlığı falan ama iyiydi 1 ve 2 yi bulup izleyim bi.
Immune Ben 1 ve 2 den sonra bunu da izledim çok hoş bi film.İğrenmem ben diyosanız hasta olursunuz bu filme ama yok ben iğrenirim diyosan ... :eek:
Anxiety ">SAW ||| İlk Sahne İzleyemeyenler İçin Ben daha cd'sini bile bulamadım.Ama bu video'dan sonra aramaktan vazgeçtim. :)