cracks ya 2 gündür bende sabah 12ye kadar ve gece 12den sora net kopmaları yaşanıyor..arkadaştada böle bi sorun var..??
NuKe_15 bu gün 3 den 5 kadar kesildii bende kesildinde hemen aradım:D sorun zonguldakta olduu için çabuk olur dedi adam yine 2 saat bekledim:(
Gökhan ADSL"de Tüm Türkiye Genelinde Bakım Var.Bu Bakımdan Dolayı Belli Sürelerde Kesiliyor Bağlantı. Zaten Adam Gibi Hizmet Vermiyorlar Birde Bu Bağlantıda Kesilmeler İnsanı Çileden Çıkarıyor.
MRT.16.5 ** İnegöL'dede sorun yok valal bugün hep makina başındaydım 1 kere bile bağlantı kopmadı !**
Mad_Dragon **Antalya da olanlar bilirler.Burda 2 gündür hayat durmuş vaziyette.Hem elektrik kesintileri yaşanıyo hemde internet kesintileri.Lanet olsun böyle işe ya.:mad: **