Arkadaşlar orjinal bianchi bisikletimi satıyorum. 3 senelik bisiklet ama 3 senedir pek kullanılmadı depoda durdu aksesuar gibi :) 21 vites.Satma nedenim artık motorsiklet ile çarşıya fln indiğim için birde paraya ihtiyacım olduğundan satıyorum. Bisikletin hiç bir şeyi yok Daş gibi maşallah :) İstediğim ücret: 70 YTL
işte resimler.





