Burada Birlikte Ülke Takımları İle İlgili Başarılarımızı Yazalım Tabi Editör Arkadaşlar İzin Verirse.
İlk ben başlıym.
-Databaseyi normal açtım Türkiyeyi aldım.
-Kadro Çok İyi çok büyük yıldızlar var.
-4-1-3-2 Oynuyordum;
Kalede : Gökhan Tokgöz(Rüştü ve Volkan Babacan Yedek Kaleciler)
Defans : Mehmet Topuz-İbrahim Toraman-Alpay-Hamit
Defansif Orta Saha : Nuri Şahin (Hüseyin Çimşir Yedeği)
Orta Saha : Emre-Tuncay-Okan Koç
Forvet : Necati-Halil
Bu Kadroyla İlk Maçım Albaniaylaydı,2-0 yendim.
Danimarka ve ukraynayıda yendim.
Almanyada Almanya karşısında 2-0 Öndeyken 3-2 yenildim.
Ve eleme grubunudaki son maçımıda kazanıp 1. olarak dünya kupasına gittim.
B Grubu : Türkiye-Avusturalya-İtalya-Japonya
Türkiye-Japonya=2-0
Türkiye-İtalya=1-1
Türkiye-Avusturalya=2-1
Gruptan 2. olarak çıktım.
Karşıma Hırvatistan Çıktı Onlarıda 1-0 Malup Ettim ve o maçta tek golü,hüseyin çimşir frikikten attı.
Almanyayla eşleştim amacım öc almaktı ama 2-0 öne geçtiğim maçı 4-2 kaybettim.
Şimdi 2008 elemeleri var grupta yunanistan albania italya gibi takımlar var.