appiah1907 4 cddende çıkan winrar ve exe dosyalarını bir klasör topaldım ama ne yapacağımı bilmiyorum ayrıca winrarlarıda açamıyorum.Nasıl kurabilirim acaba http://img90.imageshack.us/img90/1853/as8wu.jpg
for_Reall ilk önce winrarı yükle pc ye.walla ben 2 cd ile kurdum oyunu senin ki nasıl 4 cd anlamadım bu bir sen olnların hepsini 1 klasöre diil de masa stüne at.ondan sonra ilki,ne sağ tıkla enque bişi yazıo yukardan 3. olması lazı m ordan aç bekle olur