YENİ KARTAL DELGADO !..
Beşiktaş'ın İsviçre'nin Basel takımından transfer ettiği ve çarşamba gecesi İstanbul'a getirdiği Matias Emilio Delgado perşembe günü siyah beyazlı takımla 3 yıllık sözleşme imzaladı. Çok büyük bir kulübe geldiğini bildiğini söyleyen Arjantinli futbolcu transferde emeği geçen herkese teşekkür etti.





BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen ve Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Murat Aksu, genel sekreter Kenan Öner ile Ülker Kurumsal İletişim Koordinatörü ve Ülkerspor Kulübü Başkanı Ali Doğan'ın katıldığı törenle Delgado, kendisini 3 yıllığına siyah-beyazlı renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Beşiktaş Kulübü İkinci Başkanı Murat Aksu, bugün Türk spor tarihinde bir ilki gerçekleştirdiklerini belirterek, ''Sponsor desteğiyle bir futbol takımı futbolcu aldı'' dedi.
Aksu, imza töreninde yaptığı konuşmada, Beşiktaş için büyük bir günün yaşandığını ifade ederek, ''Özellikle uzun zamandır beklediğimiz, taraftarların heyecanla ve sabırsızlıkla beklemesinden öte Türk spor tarihinde ilki gerçekleştirdik. Bir sponsorlukla futbol takımı bir oyuncuyu renklerine bağladı. Bundan dolayı Ülker ve Cola Turka'ya teşekkür ediyorum'' diye konuştu.
Spor camiasında bir ilke vesile olduklarını kaydeden Murat Aksu, ''Her zaman ilklerin takımı olan Beşiktaş olarak gurur duyuyoruz. Delgado için fazla lafa gerek yok. UEFA Kupası'nda geçen sezon en çok gol atan bir oyuncu. 5-6 kulübün transfer listesinde yer alan bir oyuncuydu. Kulübümüze kazandırdığımız için gururluyuz. Kendisi diğer transferler gibi doğuştan Beşiktaşlı değil ama dün havalimanında taraftarları gördü ve ''Yüreğim Beşiktaş sevgisi ile atıyor. Bu destek ve sevgiyle çok iyi işler yapacağım' dedi. İyi bir transfer yaptık.'' dedi.
Beşiktaş'ın yeni transferi Delgado ise, ''İlk dikkatimi çeken ve en çok hoşuma giden, kararımdaki en etkili olan Murat Aksu ve diğerlerinin yaklaşımıydı. Zaten Beşiktaş Kulübü ile anlaşmış olmamıza rağmen Basel kulübüyle ufak tefek pürüzler vardı. Oların halledilmesini bekledik'' dedi.
Beşiktaş'a geldiği için mutlu olduğunu kaydeden Arjantinli oyuncu, ''Daha ilk gelişimde çok etkilendim. Taraftarların havalimanında beklemesini tahmin etmiyordum. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Çok büyük kulübe geldiğimi biliyorum. Teknik direktör Jean Tigana'ya da teşekkür ediyorum. Kendisi gerçekten benim buraya gelmemi çok arzuladı. Gelmemdeki en büyük neden onun beni ısrarla istemesidir. Çok çalışarak en iyisini vermek istiyorum. UEFA Kupası'nda ileriye gitmek istiyoruz. Türkiye'de de şampiyon olacağımıza inanıyoruz'' diye konuştu.
Beşiktaş'ın yeni transferi Matias Emilio Delgado, Beşiktaş'ın çok büyük bir kulüp olduğunu belirterek, ''Çok çalışarak, savaşçı bir ruhla mücadele edeceğim. Böyle yaparak hedeflerimizi yakalayacağız'' dedi.
İstanbul'a geldiği ilk andan itibaren büyük bir ilgiyle karşılaşan Delgado, havaalanındaki karşılaşmayı şaşkınlıkla anlatarak, ''Muhteşem bir akşamdı. Çok büyük bir kalabalık beni bekliyordu. Normalde yaptığım her işi iyi yaparım. Ancak, bu taraftarı gördükten sonra artık en iyisini yapmam gerektiğini düşünüyorum. Bunun için de elimden gelen bütün çabayı göstereceğim'' diye konuştu.
-''KARİYERİMİN EN İYİ DÖNEMİNİ GEÇİRDİM''-
Arjantinli futbolcu, geçtiğimiz sezon Basel'deki 18 gol, 11 asistlik performansını kariyerinin en iyi dönemi olarak nitelendirdi.
İsviçre Ligi'nde son maçta şampiyonluğu kaybettiklerini dile getiren Delgado, buna rağmen kendisi adına müthiş bir sezon geçirdiğini söyledi. Ofansif bir futbolcu olduğunu vurgulayan Delgado, takım oyununu sevdiğini ifade etti.
Sabah yapılan idmanda ilk kez takımla bir araya geldiğini ifade eden Arjantinli futbolcu, herkesle selamlaştığını, anlaştığı birkaç oyuncu ile de konuştuğunu söyledi. Delgado ayrıca takımda ilerleyen günlerde sıcak bir ortam olacağını ve her şeyin kısa sürede yoluna gireceğini belirtti.
-''UEFA KUPASI'NDA İYİ KONUM, LİGDE ŞAMPİYONLUK''-
Beşiktaş'ın hedefleri ile kendi hedeflerinin aynı doğrultuda olduğunu anlatan 24 yaşındaki futbolcu, ''Ben de UEFA Kupası'nda iyi bir konuma gelmek, Türkiye'de şampiyon olmak istiyorum. Bunları gerçekleştirebilmek için çok iyi çalışmamız ve iyi bir takım olmamız gerekiyor'' şeklinde konuştu.
Son olarak camiaya mesaj veren Delgado, ''Öncelikle beni muhteşem bir şekilde karşıladıkları için taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. İkinci olarak ise ben ve takım arkadaşlarım çok iyi çalışarak, savaşçı bir ruhla mücadele edeceğiz'' ifadelerini kullandı.
Arjantinli oyuncu, daha sonra 10 numaralı Beşiktaş formasıyla sahaya çıkarak, basına görüntü verdi.
Beşiktaş'ta geçen sezon 10 numaralı formayı, yeni sezonda İddaa Lig B takımlarından Etimesgut Şekerspor'da oynayacak olan Sergen Yalçın giyiyordu.