Arkadaşlar oyuna Hamachi Yoluyla giriyoruz.Ayrıca Multiplayerden Direct İp kısmından ipleri ekleyerek giriyoruz.Oyuna giriyor.Maça başlıyoruz 40-50 saniye sonra bağlantı kopuyor.Acaba bunun nedeni nedir ?
Kaspersky Antivirüs Programı var onu kapatıyorum.Adsl Modem markam LinkSyS Firewall'ı var onuda kapatıyorum.Bilgisayarda Oyun ve Hamachi hariç hiç bir program açık olmamasına rağmen oluyor bu.Yardım ederseniz sevinirim