Doğru bir şeyler yapmak lazım... Ama benim anlmadığım bu tip yalan haberler için kulüpler neden uğraşmaz. Bu kadar bariz olaylar için tazminat davaları açılabilir. Üstelik SPK denetiminde olan kulüpler olduğu için cezai yaptırımları da ağır olur. Fakat o kadar laçkalaşmış ki artık futbol düzeni böyle gelmiş hep böyle giidyor maalesef.
Bir de o kadar çok transfer haberi sunuyorlar ki piyasaya bu tip gazeteler içlerinden biri tesadüfen gerçekleşse başlıyorlar kendilerini övmeye bakın biz daha önce yazmıştık diye. Milyonda bir de bir ihtimal tabi..