fergusondesouza Arkadaşlar öncelikle söyleyeyim dvd yi aldım içinde mds,mdf daemon tools luk bir şey yok.aynı eskiden olduğu gibi dosyalar var ancak autorun yani fifawc06 dosyası açılmıyor.resmi de koyuyorum bir bilen varsa yardım etsin lütfen. http://img155.imageshack.us/img155/3214/snap47jp.png
Fuessenli_NOUMA iste ayni sorun bendede var!!!!!lütfen yardim edin yaaaa!autorun veya autorun exe yok!!!