efsane_timil fifa manager'i yuklemek ıcın yapmadıgım sey kalmadı ama genede yuklıyemedım.cd de yazan herseyı yapıyorum ama oyunu yuklemeye gelınce hıc bır dosya cıkmıyor ve sınırlerım bozuluyor http://img53.imageshack.us/img53/205/fm062vm.jpg LUTFEN YARDIM EDIN ARKADASLAR !!!!!!!