Beyler daha dün normal bir şeklide oynuyordum ama bugün fifayı açtığımda "press any key" dedikten sonra bastığımda direkt atıyor hata raporu falan gönder diyor..Sildim yeniden kurdum ama aynı sorun devam ediyor..Daha önce aynı sorunu yaşayıp çözen veya bilen varsa bir yardımcı olun şimdiden sağolun..