Oyuna girdiğimde aptchin aktif olmadığını görüyorum birisi yardımcı olabilir mi?
Oyunu yükledim , ardından v2 yi yükledim ve çalışmadı. sonra burda okudugum kadarıyla 6.0.3 versionunu yükledim , patchi tekrar yaptım ama yine de v2 geçersiz sayıldı. Sorun nedir acab?