ego_livo Abiler ben de şu soccerbug'un tsl yaması war.Ancak şimdiki takımlar mevcut diil.Eğer 2006-2007 tsl yaması warsa lütfen yollayın weya o yamadaki 2.lig takımlarını yenileyen bir dosy,yama vb. war mı warsa lütfen scn..:confused: