Arkadaslar oyunun tüm dosyalarini cikarttim. simdi oyunu kurcam, ama Autorun diye birsey yok. Fifa Wc 06 diye birsey var, onu tiklayinca aciliyor gibi oluyor biraz ekran karariyor, sonra düsüyor, ve hata raporu geliyor exe ile ilgili! yani oyunu daha kuramadim, autorun yok, ne yapabilirim!??!!?