Parasetamol :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: O ne! Her yer alev içinde... Okyanuslar buharlaşıyor! Aaaa! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Makaay o denli büyük bir meteor dünyaya carptıgında farklı şeyler olacagını sanmıyorum.gayet güzel yapmıslar
intern beyler ben bulamadım. sitenin en başında böyle bir şey yzıyor: The url contained a malformed video id. ***intern***
Batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: intern beyler ben bulamadım. sitenin en başında böyle bir şey yzıyor: The url contained a malformed video id. ***intern*** bende bulamadım yaaa The url contained a malformed video id. böyle bi yazı war altta da editörün seçtiği videolar war.
aRiZen Orjinal Mesajı Yazan: batugol73 Orjinal Mesajı Yazan: intern beyler ben bulamadım. sitenin en başında böyle bir şey yzıyor: The url contained a malformed video id. ***intern*** bende bulamadım yaaa The url contained a malformed video id. böyle bi yazı war altta da editörün seçtiği videolar war. evet aynen silindi filanmı acaba?