aycankan ya bu yamayı nerden uninstall yapcaz.rar dosyalarını çıkartıyorum .orda ms-dos fotmatlı bi uninstall war ama işe yaramıyo.acil yardım.bi de tsl pack hamachi ile uyumlu değil mi?
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: aycankan ya bu yamayı nerden uninstall yapcaz.rar dosyalarını çıkartıyorum .orda ms-dos fotmatlı bi uninstall war ama işe yaramıyo.acil yardım.bi de tsl pack hamachi ile uyumlu değil mi? arkadaşım benden tavsiye başlığını hemen düzelt yoksa konu kilitlenir...
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: aycankan ya bu yamayı nerden uninstall yapcaz.rar dosyalarını çıkartıyorum .orda ms-dos fotmatlı bi uninstall war ama işe yaramıyo.acil yardım.bi de tsl pack hamachi ile uyumlu değil mi? arkadaşım benden tavsiye başlığını hemen düzelt yoksa konu kilitlenir...