KarponE vallaha helal o tepede nasil top oynanir yav "> nuri arkadaslari ile burda futbol oynarmis hep :)
NuKe_15 Bisde bu tars biyerde oynuyoduk küçükken , yanında bahçeler wardı bişe ekerlerdi ben top kaçınca bıcaklıodu şerefsizler bikere benim topu patlatmıştım sabahın köründe kalkıp gislice bahceye girdim n war ne yok ezdiydim:D:D:D
Shevchenko hehe balkondadiler nası bakıyo nuri'ye ama :D halısaha, arsa, sokak her yerde oynarım yeter ki alan olsun