ya arkadaşlar benim pc de kurduktan sonra oyun açılırken hata raporu geliyor..ekran kartı ile ilgili bir problem oldugunu sanmıyorum cunku fifa06 yı rahat bir şekilde oynayabiliyorum.oyunu kurarken minimum kurdum...sorun neden kaynaklanıyor olabilir..yardımcı olursanız sevinirim...