_TaYFo_ **Ligtv'den geçen alt yazıya göre cezamız 3'e indi.Malta,Moldova ve Norveç maçları dışarıda ve seyircisz diğer 3 maçımız ise Türkiye'de ve seyircili oynanacak.Hayırlı olsun.**
typhlosion güzel bi haber keşke yurt dışında seyircili olsaydı.. edit:casa gidelim korkmamaları lazım casa gidersek o 3maçta seyircili olur
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: SAKA_ONUR güzel bi haber keşke yurt dışında seyircili olsaydı.. edit:casa gidelim korkmamaları lazım casa gidersek o 3maçta seyircili olur CAS'a bi daha gidebiliyor muyuz?