Genel olarak türk forumlarında Bill Gates'e laf söylenir, gülünür, eğlenilir de, acaba pc siz , internetsiz bir hayat nasıl olurdu onu önce düşünelim.
Hatta ve hatta orjinal windows satışının çok çok az olmasına karşın TR windows çıkarmalarına dua edelim. (Football Manager sırf bu yüzden TR koymuyor)