G 4 mx 440 ..Geforce 3 teknolojisi kullanan bir kart.
Zaten ne oynuyorsan kasması normal ! Fİfayı 1024 low detay da rahatlıkla oynayabilirsin eğer diğer parçalarında çok çok düşük seviye değilse.
Ekran kartının bios güncellemesini ilk kez senden duyuyorum,desem inanırmısın bilmem.
Yapabileceğin tek şey detenator un sonra çıkan sürümlerini denemen olacaktır.
Fakat en son çıkanları yüklemeyebilir,uyumlu değil uyarısı vererek.
Yükleyebildiğin en son detanator sürücüsünü yükle ve çalıştığı kadar oyna.Bu şekilde kartın elinden gelen en iyisini yapacaktır eminim.